• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag och vintage...

BadkarsPiraten

Vacheron
...går inte ihop.

Ni såg nog alla min tråd igår där jag var överlycklig att min min DD var tillbaka.

La mig igår och då stod den på 29e och vaknar upp till detta:
20141030_082149.jpg


Bara in med den till Nymans igen, samma fel som tidigare.

När kommer jag få njuta av min klocka egentligen?
 

JesperO

Rolex
fan va surt... låter ju inte direkt som en svår fix... kikade på en SD en gång vars datum hoppade två snäpp, men det var en easy fix.
synd att inte dagen hoppar lika mycket, i så fall hade jag krängt på mig klockan på måndag och vips när man vaknar så är det fredag och arbetsveckan snart slut...;)
 

Maro

Audemars
Jäkligt surt! Inte för att mina vintage kostar ens i närheten av din men jag har också otur med vintage! Bara att kämpa vidare, charmen övervinner lidandet:)
 

BadkarsPiraten

Vacheron
fan va surt... låter ju inte direkt som en svår fix... kikade på en SD en gång vars datum hoppade två snäpp, men det var en easy fix.
synd att inte dagen hoppar lika mycket, i så fall hade jag krängt på mig klockan på måndag och vips när man vaknar så är det fredag och arbetsveckan snart slut...;)

Haha ja det vore en idé!


Kan du inte lämna den till någon annan först för en second opinion?

Men då måste jag betala en tusenlapp för det. Samt så finns det ingen annan i Västerås och åka till Stockholm har jag inte tid med :(
Nymans får självklart en chans till! Misstag kan hända.
Jag som verkligen ville ha med mig denna till Syd Korea men blir GMTn som vanligt då.
 

POO

Panerai
Haha ja det vore en idé!




Men då måste jag betala en tusenlapp för det. Samt så finns det ingen annan i Västerås och åka till Stockholm har jag inte tid med :(
Nymans får självklart en chans till! Misstag kan hända.
Jag som verkligen ville ha med mig denna till Syd Korea men blir GMTn som vanligt då.


Nä men det pröjsar väl Nymans ;) ? Nu ska jag sluta. Lider genuint med dig och jag hoppas det löser sig!
 

paradis

Audemars
Det är inte roligt ,hoppas att dom fixar det snabbt. Vet inte vad jag hade gjort ,.........dom brukar väl kontrollera klockorna ,INNAN kunden får den. Tycker du ska ta ock prata lite allvar med dom.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
En läxa för framtiden. Lämna alltid till Rob.E. Hoppas att Nymans löser det fort och kompenserar dig.
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Trist, för även om Nymans tar kostnaden är det surt att vara av med klockan igen!
Hoppas det fixar sig fort!
 

Skolläraren

Panerai
Jag lider med dig, särskilt när du redan väntat i flera veckor och hunnit bli glad igen. Hoppas Nymans löser det här det här varvet.
 
Topp