• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag saknar "Hyllan"...

ScubaKing

Audemars
Snackar man om hyllan så har man väl inte där att göra @ScubaKing .. . o_O

Det var nog mer att "vad som sas på hyllan stannade där". Att "Hyllan" existerar är nog ingen hemlighet då alla kunnat se den avdelningen via huvudsidan. Så jag tror knappast jag brutit några regler då jag skrev att jag saknade den. Jag tror du @yonsson tagit detta hemlighetsmakeri en bit för långt, minst sagt...o_O
 
Senast ändrad:

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Det var nog mer att "vad som sas på hyllan stannade där". Att "Hyllan" existerar är nog ingen hemlighet då alla kunnat se den avdelningen via huvudsidan. Så jag tror knappast jag brutit några regler då jag skrev att jag saknade den. Jag tror du @yonsson tagit detta hemlighetsmakeri en bit för långt, minst sagt...o_O
Det finns inga bevis på att hyllan har existerat det är lite som Jesus, alla har hört talas om killen men ingen har sett honom.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Hyland? Aldrig hört talas om.
Brist på allmänbildning?

Här har du i alla fall en bild.
snoddas.jpg
 
P

Philippe Stern

Guest
Det var nog mer att "vad som sas på hyllan stannade där". Att "Hyllan" existerar är nog ingen hemlighet då alla kunnat se den avdelningen via huvudsidan. Så jag tror knappast jag brutit några regler då jag skrev att jag saknade den. Jag tror du @yonsson tagit detta hemlighetsmakeri en bit för långt, minst sagt...o_O
Där drog du ner byxorna på alla analfabeter och lågbegåvade. Bra!
 
Topp