Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Jag ska köpa en Glycin Airman Base 22. Har några frågor

Diskussion i 'Diskussion' startad av JiiWe, 2 februari 2014.

1. JiiWe
    Trådstartare

JiiWe Stadsbo

2. Anti

Anti Stadsbo

Från:
    08
    Länken fungerar ej för mig :)

3. JiiWe
    Trådstartare

JiiWe Stadsbo

4. meo_swe

meo_swe Biskop

Jag ser inget konstigt i länken. Dock kan det ju vara besvärligt att beställa utomsocknes. Det man brukar säga är ju att man ska köpa säljaren innan man köper varan. Verkar säljaren som en vettig människa är antagligen varan OK.

Sen är det inte helt konstigt att priset diffar så mycket. Från butik är det alltid dyrare (men säkrare), man brukar ju också säga att en klocka tappar mellan 15-30% av priset så fort du tar ur den ur butiken, så köper du av någon som gjort ett felköp så kommer du undan mycket billigare.

Mårtenssons ur Brookfield