• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag som inte skulle... (Unboxing)

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Jaha. Jag som inte skulle köpa nån ny klocka just nu utan lägga undan till den där lite dyrare. Och jag som aldrig trodde jag skulle slå till på detta märke. Ett märke jag av outgrundlig anledning aldrig riktigt diggat. Men KS sätter sina spår så nyss ringde receptionen och sa att jag fått ett bud...



Väl paketerat.


Aha! En Japan!


Här är den.

Vad jag förstått är denna modell rätt omtyckt och efter att ha läst lite recensioner så var jag tvungen att prova. Första intrycket säger att alla har rätt. Känns välbyggd med bra finish. Den rasslande, gnisslande länken dock är inte värd att sitta på nån klocka tyvärr. Men som tur är så är ett sharkmesh redan på väg. Beställde klockan från watchhubs och för det priset kan man inte låta bli. Inte ens om man sagt att man inte ska.
 

m_s

Patek
2-Faktor
Sweet, alltid kul att få klockor som ändå känns bra för de pengarna!
 
Topp