• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag spyr....

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
...men gillar det!!!

Prövade dena kombo på min Franken SD....helvete vad fult...men på nåt skruvat sätt så gillar jag det......mycket märkligt!!!

20121022_080305-1.jpg
 
B

Borttagen

Guest
Förstår att du är spyfärdig! Det var nog den fulaste kombo jag sett! :D
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Funderar på orsaken...hur kan jag gilla detta...för det gör jag verkligen??? Det går emot allt jag står för.....jag står för preusisk ordning, rent, snyggt och välkomponerat...inga utsvävningar. Blir hyperstressad när jag kör äggtestet hemma och det misslyckas. Dvs man rullar ett hårdkokt ägg utan skal på golvet...fastnar minsta dammkron/hår så har tested misslyckads......testet lyckas 3 av 4 ggr i månaden......och jag har hund och kotte!!

När det kommer till klockor så är det motsatsen......ju risigare och smutsigare.....ju bättre är det.....är det ett klassiskt fall av obalans som behöver rättas till.......måste börja gå i terapi!!!
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
Davvan skrev:
......ju risigare och smutsigare.....ju bättre är det.....är det ett klassiskt fall av obalans som behöver rättas till.......måste börja gå i terapi!!!


fast sverige-bezel på en SD är ju inte "risigt o smutsigt", ...bara plain old fugly?




...terapi behöver du säkert, det gör nästan alla, jag har några adresser... :)

men ägg-test... haha... hemma hos oss skulle det bli offroad bland gamla makaroner, ris o leksaker i ett jämnt lager över hela köksgolvet...

tredje vita huset från vänster uppe till höger:

slum.jpg
 
B

Borttagen

Guest
Ta det inte så hårt... Är man ordningsman så kan det vara skönt att få springa i fel fil ibland... :p
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Så det här är tråden där jag kan lägga upp mina wristshoots med straps av torkade bananskal :)

Skämt å sido; jag tyckte att den oortodoxa combon går för sig; konformism är ju jävligt trist och påstådd egen estetism är som regel bara uttalad tilltro till den (oftast konforma)egna smaken! ;)

mvh
 
Topp