• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag var till Banken idag, så...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fantastisk klocksamling! Jag som hade tänkt att hitta ett passande läge att visa min favorit klocksamling (min fars samling). Känns inte lika aktuellt längre.


Tackar så mycket, jag tycker du skall visa idén iaf. Varje samling är ju unik på sitt sätt och nu blev man ju lite nyfiken också. Man skall aldrig mäta sig med andra, vet att personer på detta forum sitter med fantastiska samlingar som jag blir lite avundsjuk på:p;)
 

Just4Fun

Breitling
Tackar så mycket, jag tycker du skall visa idén iaf. Varje samling är ju unik på sitt sätt och nu blev man ju lite nyfiken också. Man skall aldrig mäta sig med andra, vet att personer på detta forum sitter med fantastiska samlingar som jag blir lite avundsjuk på:p;)

Där har du en poäng! Finns det någon tråd där folk visar sina samlingar? Hade varit roligt att se och få inspiration!
 
Topp