• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag var till tandläkaren igen ...

demondave

Rolex
Gick till tandläkaren idag, första gången på 14 år faktiskt. Förhoppningen var ju att få välja en shysst IWC ur leksakslådan, jag var faktiskt jätteduktig under undersökningen. Pyttsan! Fick inte ens en lite plastleksak. För gammal, sa dom. Ofint värre, tycker jag.

Fick inte ens standardförmaningen om mer och noggrannare tandtrådande. Tvärt om, med beröm godkänt. Inte ett endaste litet hål i hela munnen. Frågade lite om tandvårdsavtal, men det tyckte hon var helt onödigt i min mun. Fick väl bara någon hint om att dom gärna ser mig lite oftare än var 14:e år, om tre år var jag väldigt välkommen tillbaka.

Tusen spänn utslaget på fjorton år är helt okej tandvårdskostnad. Får väl köpa något kul framöver för pengarna jag hade reserverat mentalt :)
 
Topp