Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Jag vill INTE ha sällskap för en öl eller 2 i Halmstad idag 11/9...

Diskussion i 'Diskussion' startad av RicVin, 11 september 2013.

1. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Tänkte försöka mig på en teknik som är väl beprövad när det gäller att få barnen att göra som man vill...
    Det har ju inte blivit ngt dundrande gensvar på mina GtG inviter på sistone..
    Vill alltså bara meddela att jag INTE vill ha sällskap på Halmstads pubar i eftermiddag... Är ni i Halmstad och ölsugna så kan ni väl meddela här i tråden vilken lokal ni kommer befinna Er i så går jag INTE dit..
    Skulle helst slippa en AfterWork GTG men kan lika gärna slippa en GTG över lite mat också.
    Min kollega fdymek som också han är KSare dyker upp lite senare än jag, lagom till käket.. Men jag är törstig så jag orkar inte vänta.
    Håll utkik efter denna så vet ni vem ni ska undvika i Halmstad idag..

2. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Tack för varningen. Hade tänkt åka till Halmstad idag för en spontan-öl, men håller mig i Malmö istället...

RicVin gillar detta.
  3. David

David Bödeln

Vad sägs om att skapa en tråd där du kontinuerligt och i god tid fyller på med orter och datum som du kommer att besöka, så att man kan planera att undvika just dessa platser?

Kson gillar detta.
  4. Kson

Kson Friends of KS

Jag respekterar dig och stannar hemma..

5. Vnagenius

Vnagenius Stadsbo

Från:
    Halmstad
    Ungefär vilken tid skall man hålla sig borta från centrum? RicVin

6. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Efter 16:30-17:00 och framåt tack:) Vi kan vara mer specifika i PM om det finns intresse av att hålla sig undan:)
    Och till er andra :p
    Förresten så finns redan den tråd som föreslogs här ovan. Tror tom att jag skrev vilket datum Halmstad skulle besökas. Iofs så skrev jag inte INTE i den tråden..;-)

7. acce1999

acce1999 Friends of KS

Blir enkelt för mig att INTE komma till Halmstad idag. (Och nu fick du den vuxnes svar...).

Var för övrigt väldigt länge sedan jag var i Halmstad. Stannade bara i utkanten för att tanka bil och familj i somras...

Posta bilder från ensamheten ikväll, vetja. :D

Mårtenssons ur Brookfield