• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag ville ju så gärna att det skulle bli snyggt...LÅNE-UR 22 Scubapro 500

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Sjukt coolt att se ett "låneur"! Inte så ofta man gör det, men när man väl gör det blir man liksom varm i kroppen på något sätt.
 

egbert

Panerai
Alltså, det ser för jäkla lustigt ut med det där stora spännet.
Lite som:
Big-Shoes-to-fill.jpg
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Ping SjööSandström Aurum Ariste eriksson850
Ingen som vet nåt ang mer ang "Låneur"?!?
Läs min tidigare fråga i tråden!

J
Låneur kopplat till det militära har jag ingen teori om, hann inte se någon speciellt stämplad/märkt "låne-persedel/pryl" under min korta karriär. Att klockhandlarna erbjuder det vid service av dyrare märken har jag förstått. Lånebil vid bilservice är jag också med på, men låneur kopplat till militära får jag inte grepp på. Ska med spänning se denna tråd fyllas med klargörande fakta.

Snyggt sliten klocka by the way! :)
 

Jens

Greedo
Låneur kopplat till det militära har jag ingen teori om, hann inte se någon speciellt stämplad/märkt "låne-persedel/pryl" under min korta karriär. Att klockhandlarna erbjuder det vid service av dyrare märken har jag förstått. Lånebil vid bilservice är jag också med på, men låneur kopplat till militära får jag inte grepp på. Ska med spänning se denna tråd fyllas med klargörande fakta.

Snyggt sliten klocka by the way! :)

Ser också fram emot lite klarhet. Under min drygt 20-åriga klockkarriär så har jag aldrig sett nån annan än den här och det stör mig.

Det verkar bara vara Zackarias Dullfiere som springer på dom då och då och blir varm inombords.
Cool jävla klocka iaf.


J
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ser också fram emot lite klarhet. Under min drygt 20-åriga klockkarriär så har jag aldrig sett nån annan än den här och det stör mig.

Det verkar bara vara Zackarias Dullfiere som springer på dom då och då och blir varm inombords.
Cool jävla klocka iaf.


J

Kanske bara en som stals? Har tyvärr inte heller sett något annat exemplar.
 
Topp