• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaga utländska försäljare

Gud vad det är ett projekt! Jag fick snabba svar först och de var väldigt måna om att vara tillmötesgående och erbjöd sig att bjuda på frakten samt plocka ner priset cirka 8% vilket resulterade i att jag ville ha godbiten. Sen jag informerade om att jag ville ha den så har det varit stendött.

Bara jag som inte är van vid hur man uppför sig i Bryssel eller är det lite märkligt när man ska sälja en klocka för en hel massa pengar?

Le Collection Heure är det förövrigt, som har fått bra vitsord av alla jag snackat med.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Gud vad det är ett projekt! Jag fick snabba svar först och de var väldigt måna om att vara tillmötesgående och erbjöd sig att bjuda på frakten samt plocka ner priset cirka 8% vilket resulterade i att jag ville ha godbiten. Sen jag informerade om att jag ville ha den så har det varit stendött.

Bara jag som inte är van vid hur man uppför sig i Bryssel eller är det lite märkligt när man ska sälja en klocka för en hel massa pengar?

Le Collection Heure är det förövrigt, som har fått bra vitsord av alla jag snackat med.


Ta upp telefonen och ring dem?
 

jabla

Sarlacc
Gud vad det är ett projekt! Jag fick snabba svar först och de var väldigt måna om att vara tillmötesgående och erbjöd sig att bjuda på frakten samt plocka ner priset cirka 8% vilket resulterade i att jag ville ha godbiten. Sen jag informerade om att jag ville ha den så har det varit stendött.

Bara jag som inte är van vid hur man uppför sig i Bryssel eller är det lite märkligt när man ska sälja en klocka för en hel massa pengar?

Le Collection Heure är det förövrigt, som har fått bra vitsord av alla jag snackat med.
Var glad att du inte skickat några pengar :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Snubben kanske förhandlar med en annan kund också, alternativt inte kollar sina mail mitt i natten. :D
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Gå på och meddela att du ämnar leta och köpa någon annanstans om de inte svarar på dina mail.
Har varit ute för liknande beteende, men påtalade att jag inte skulle göra affär med dom om de inte uppehöll kontakten på ett anständigt vis, d v s svara på mail.
Det löste sig...

Kan tillägga att det var en säljare i Tyskland.
 
Gå på och meddela att du ämnar leta och köpa någon annanstans om de inte svarar på dina mail.
Har varit ute för liknande beteende, men påtalade att jag inte skulle göra affär med dom om de inte uppehöll kontakten på ett anständigt vis, d v s svara på mail.
Det löste sig...

Kan tillägga att det var en säljare i Tyskland.


Fick inget svar i telefon så mailade och informerade om att jag söker på annat håll.
 
Topp