• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaggis

Micke L

Cartier
2-Faktor
jag har både sålt till, och köpt av Jaganata
100% good guy och väldigt smidig att göra affärer med.
 

RobinW

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka av Jaganata. Lite strul med transporter från båda sidor, men allt hanterades förstklassigt.
Skulle utan tvekan handla av honom igen.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Köpte precis en klocka av Jaganata. En mycket trevlig och smidig affär, av en mycket trevlig säljare. Säljarens egna smidighet kan jag inte uttala mig om. Gav dock ett smidigt intryck.
 

Cryssarn

Rolex
köpte klocka av jaganata.
svarade snabbt, tålmodigt och trevligt på alla mina frågor. mycket nöjd med klockan
100% goodguy.
 

rogart-63

Patek
Sålde en Citizen BM 6400- 00E till Jaganata i förra veckan . Pengar fördes över via Swish enl överenskommelse .
100,5 % Goodguy.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpt en OQ av Jaganata. Smidig och trevlig affär på alla sätt och klockan motsvarade förväntningarna. Goodguy!
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Vann en BCF-auktion av Jaganata
Dubbel good-guy! inte nog med att killen lägger ut en auktion till förmån för välgörenhet, vinsten jag fick var i kalasskick.
Tack Jaganata!
 

chogge

Omega
Sålt en Omega till Jaganata, 100 procent goodguy och otrolig trevlig kille att både göra affär med och umgås med.

/Chogge
 

Hallberg

Omega
Köpte ett Omega gummi till min PO, det anlände i REK, välpaketerat, med orginalkvitto & i ett skick över förväntan.

Grymt nöjd med allt!
 
Topp