• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jakob.dala

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Har träffat Jacob på ett par gtg´er och sålt en lite billigare klocka till herrn. Snabba swishade pengar utan problem. Nämnde jag att han är förbaskat trevlig också!
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Jag har köpt klocka och bronsstaty av Jakob. Leverans IRL. Inga problem. Riktig good guy i min bok.
Edit: Nu också sålt till Jakob. Inga problem där heller.
 
Senast ändrad:

Calle med C

Panerai
Jag köpte en Certina DS-dykare för ett femsiffrigt belopp av Jakob. Mycket trevlig och jag fick till och med ha klockan hemma några dagar innan jag bestämde mig! Varma rekommendationer!
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Handlat billigare vintagedykare. Allt gott och klockan var i oförskämt bra skick! Mycket nöjd med köpet och fick med ett passande band också :)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Körde en part-trade deal med Jakob. Hur smidigt som helst o dessutom 2 st ytterst trevliga fikastuder:)
En klar GoodGuy i mina ögon!!!!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Har återigen köp/bytt en Speedy med jakob. Givetvis 100% Goodguy även denna gång.
 
Topp