• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jakt, får livet värt att leva.

Klock man

Cartier
Dagens harjakt.
c7e702e8-985c-4a87-a18a-964377c4cf434.jpg
21251319-origpic-ed1708.png
13121005-E51U1.jpg
 

Klock man

Cartier
Avundsjuk!
Vår harjakt i går blev inställd på grund av risig Stockholmssnö (slask och skare i kombination med kortbenta hundar).

I affekt krossade jag ca 150 lerduvor istället.
Det var tråkigt för er att det inte vart något men man kan ju inte rå för hur vädret blir tyvärr. Men du fick ju skjuta iallafall. Vi hade iallafall tur med vädret för det var -6 ute så det var rimligt att stå och vänta på haren,så man slapp att frysa. Så vi hade en riktigt trevlig dag.
 

Pistol_Pete

Panerai
Det var tråkigt för er att det inte vart något men man kan ju inte rå för hur vädret blir tyvärr. Men du fick ju skjuta iallafall. Vi hade iallafall tur med vädret för det var -6 ute så det var rimligt att stå och vänta på haren,så man slapp att frysa. Så vi hade en riktigt trevlig dag.
Helt rätt inställning och jag håller givetvis med.
Grattis till en fin dag och en lyckad jakt!

Själv har jag både räv- och harjekter inplanerade under de sista själva veckorna på 2016, vilket jag ser fram emot!
Må väl och skitjakt på er klocksnackare!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Haha donki-gate här, synd för jag tyckte bilderna såg väldigt härliga ut.

Detta är en SKANDAL!
Det är verkligen en konspiration!!
Han har lurat er här i Jakttråden och oss borta i Cigarrtråden!
Enda riktiga bilderna är de där fokus inbinder ligger på nått helt annat än det han skriver om (ämnar visa med fotot) samt är tagna med en potatis :D:woot:
 

floristen

Cartier
2-Faktor
Hahaha vilken snubbe!!! Jag har varit lite impad och avis över jaktlyckan, det skäms jag för nu..
"Jakt med min guddotter" är så här i efterhand bara sjukt. Vad i hela fridens namn händer.
 
Topp