• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jakten är över, äntligen dags för en öppningstråd!

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Tänkte vänta med tråden till morgondagen för att ta lite bilder i bättre ljusförhållanden, men kan inte hålla mig.

Efter att ha velat mellan massvis olika klockor, trådskapande, konstant höjning av budget och hela den biten har jag äntligen landat det jag suktat efter så länge.

Först och främst tack till Jakobb för en mycket trevlig och smidig affär. Vill även tacka acce1999 samt JakobZ för att ni tagit er tid att svara på mina miljontals frågor.

Nåväl, nog med snack och dags för lite bilder!

Känd ytterbox

6R8dTE5.jpg



m9ZTBxh.jpg


Lådan gapar tomt, klockan sitter redan på

sGgjmKm.jpg


Nu börjar ni nog ana vad som är inhandlat

uwQtHv3.jpg



QcVeS41.jpg



I34pqE5.jpg



u0fI4Vz.jpg


Pepsi!

e3961QR.jpg


Och det obligatoriska

yYdLtNO.jpg


cPjic4g.jpg



En GMT-Master II 16710, K-serie från 2003. Mycket nöjd. Samtliga ringar följde med så jag kan byta och ha mig.

Första Rollen landad och nu är man nere i träsket på riktigt! Tack för ett grymt forum :)
 
Först och främst grattis till en fantastisk klocka!! Två pepsiöppningar här på en och samma dag?!? mitt habegär är bra stört, snart.. snart så!!
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Jag undrade just hur det gick. Och det ser ju ut att ha slutat riktigt bra! Ett stort grattis! Särskilt som jag vet hur mycket du har letat.

Njut nu! Det är du värd.

Mvh A
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Härligt!
Nu kommer du känna tomhet efter att inte leta/jaga.... Men, du kommer känna enorm glädje när du skall titta efter vad klockan är:)
 
Topp