• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jakten på det perfekta natobandet.

Nedro

Panerai
2-Faktor
Du hann före mig, har sedan ett tag fotat min speedy på Pheonix och tänkte skriva en review. Men tror din är bättre än vad jag skulle presterat!
Härligt jobbat och skoj läsning!
image.jpeg

Gillar nato stilen och ser grymt ut på foto och sådär. Men börjar inse att jag mer och mer är en läderman ;)
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    138.6 KB · Visningar: 44

Urfunktion

Cartier
2-Faktor
Gillar verkligen Nato och har ca 15 standard Nato från bland annat Singular och Royal Straps. Blev sugen på att beställa även fast det är mitt i vintern. Kör personligen bara Nato mellan 1/4 och 30/9, men det här kan vara värt att göra ett undantag för :)
Brukar bland annat köra SMP, SKX och här Stowa Flieger på Nato. Har inte fått tummarna loss vad gäller Sub C, men ska testa det också framöver.
image.jpeg
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Gillar verkligen Nato och har ca 15 standard Nato från bland annat Singular och Royal Straps. Blev sugen på att beställa även fast det är mitt i vintern. Kör personligen bara Nato mellan 1/4 och 30/9, men det här kan vara värt att göra ett undantag för :)
Brukar bland annat köra SMP, SKX och här Stowa Flieger på Nato. Har inte fått tummarna loss vad gäller Sub C, men ska testa det också framöver.
image.jpeg
Nato är bäst på vintern. Lite som min rattmuff i bilen. Bra skit! ;)
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Fick hem mina Phoenix förra veckan men först haft tid att korta nu, mycket nöjd med de! Däremot är camo natot mycket sladdrigare än det gröna och känns inte alls som att det är samma väv vilket är lite trist, men den är bra ändå
 

fc2

Rolex
Bra inlägg. Har aldrig varit mycket för Nato och gillar inte heller när de är för styva men nu är jag på jakt efter två nato, 18 och 20 mm, och letar efter mjuka band.
 

JB007

Omega
20160301_181607.jpg

20160301_181648.jpg

Vilken skillnad mot tidigare. Mycket bekvämare och mer följsam mot tidigare. Bygger inte lika mycket heller. Ni som inte provat än, testa och se på ett band. Ni kommer inte att bli besvikna.
 
Topp