• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jakten på skx007

mathematics

Breitling
Hej KS.

Långt gången besökare fösta posten (förutom presentation) Som rubriken lyder är jag på jakt efter en 007a. Gärna med Oyster länken.
Utifrån vad jag har kunnat se i Säljdelen där jag just missade en riktigt fin en. Kollar man poster här och andra forum finns ju Skywatches och chronograph.com och Seiko3 på Ratuken.com med godaomdömmen.

Är det någon sida jag har missat som jag borde kolla på? På Sw finns den för 1600ish med Jubileums länk för 007k, med Oyster för 2400ish för K samt J modellen för 2500ish med Oyster.

Hos Seiko3 ratuken.com ligger den på strax under 1600 för Jubileums med 00k

posta gärna om jag har glömt någon sida att kolla på, annars blir det nog 007k med Jubileums till att börja med och länk senare.

Om mitt inlägg hamnat fel så ber jag om ursäkt, vad jag kunde läsa mig till i köpguider så skulle det hit.

Tack på förhand

Mathias
 
Senast ändrad:

mathematics

Breitling
Tack för svar!


1 738,67 SEK ligger på med paypal. Hade gärna sett att det var med Oysterlänk direkt.
Får leta lite till men det ser inte så bra ut.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack för svar!


1 738,67 SEK ligger på med paypal. Hade gärna sett att det var med Oysterlänk direkt.
Får leta lite till men det ser inte så bra ut.
Skx007 har inte sålts med oysterlänk så det är därför. De som sålts med oysterlänk från början har fått länken ditsatt av säljaren innan försäljning. 007/009 säljs antingen med gummi eller med jubilélänk.
 

mathematics

Breitling
Haha, det här med beslutsångest. Jag tänkte att den ena går nog att sälja utan problem (förutsatt att den ifrån Creation fungerar ;) )

Jag har en SSB105 sen tidigare ifrån uret.se som har ballat ur helt, den är inne på service. Behöver en klocka till nästa vecka. Har jag otur hamnar en av dom nya i tullen och den andra kommer hem i tid.
 

mathematics

Breitling
Hej jo det blev en 007a ifrån Creationwatches, skywatches skulle ha 32$ extra för leverans snarast, 3v var gratis.

Den tickar på bra, gick lite fort i början men det ordnade upp sig när Jetlaggen la sig.

Försöker hitta en Snkk 47 men det verkar omöjligt, ingen säljare på ebay skickar till sverige (som har normala priser då)
 

alexndr

Rolex
2-Faktor
Hej jo det blev en 007a ifrån Creationwatches, skywatches skulle ha 32$ extra för leverans snarast, 3v var gratis.

Den tickar på bra, gick lite fort i början men det ordnade upp sig när Jetlaggen la sig.

Försöker hitta en Snkk 47 men det verkar omöjligt, ingen säljare på ebay skickar till sverige (som har normala priser då)

Vad slutade summan på för skx007an från Creation inklusive allt?
 

mathematics

Breitling
Vad slutade summan på för skx007an från Creation inklusive allt?


1803kr eller något liknande. Frakten där ifrån med Bud hem till dörren på 4 dagar ingick. Beställde på söndagen hade klockan 09 på Torsdagen. Kom ett trevligt DHL bud


Edit : Det kom tull på 87kr också!

Dom hade skrivit värdet under 50$ på paketet.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Skx007 har inte sålts med oysterlänk så det är därför. De som sålts med oysterlänk från början har fått länken ditsatt av säljaren innan försäljning. 007/009 säljs antingen med gummi eller med jubilélänk.
En kollega beställde från skyw innan sommaren och den kom på seikooyster
 

DAJAB

Omega
2-Faktor

chris.f

Cartier
2-Faktor
Köpte en SKX007J från skywatches. Kan inte påstå att jag blev helt nöjd. Fast de kanske levereras så? Med repig länk och böjda bandstifft?

image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
 

månljus

Panerai
Köpte en SKX007J från skywatches. Kan inte påstå att jag blev helt nöjd. Fast de kanske levereras så? Med repig länk och böjda bandstifft?

image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
Tråkigt. Men klockan klarade sig? För i så fall kan du kolla om dom bara kan skicka en ny länk + bandstift. Länkbyten verkar ju inte riktigt vara deras grej direkt.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Jag har en helt ny plastad oanvänd SKX007K jubilee liggandes om någon är intresserad. Skicka PM med bud i så fall.
Mvh
 
Topp