Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

JakubL

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av JakubL, 29 mars 2015.

1. JakubL
    Trådstartare

JakubL Företag Forumsponsor

Från:
    CZ/Germany
    Dear Friends of a good taste please use this thread as a reference section on me.

Thank You

2. Veratio

Veratio Bonde

Från:
    Malmö
    Bought a 2013 Super Avenger from JakubL. Beautiful watch, great communication, excellent packaging and a good deal.

Would recommend anyone to deal with him. Contact me if you have any questions.

Niclas L

3. Bruce

Bruce Torpare

Hallo !
    First I would like to thank JakubL for an excellent deal. Everything was first class smooth deliver good price and great communication. And it goes without saying a perfect watch.

I can strongly recommend anyone who want's to buy a watch, try JakubL and you will not get dissipointed.

Bruce

4. Victor Grimberg

Victor Grimberg Torpare

Allting gick smidigt med bra kontakt under hela förloppet. Mycket trevlig kille och väl förpackat!
    Objektet var precis som beskrivet, 10/10.

5. xHenke

xHenke Friends of KS

Köpte precis en Breitling av JakubL, riktigt professionell säljare och affären gick snabbt och smärtfritt!

6. Paneraiman82

Paneraiman82 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    i bought my AP from this guy and everything was good and just like it should. I can definitely recommend to do business with him. I would definitely do it again ;)

7. danieldobrze

danieldobrze Torpare

Köpte min Rolex Gmt av JakubL. Va ny på forumet och ganska nojjig för att något skulle gå snett. Men jakubL skötte allt utomårdentligt. Bra kommunikation, snabb leverans välpackad vara och inte minst en otroligt fin klocka. Gav mig även små tips och tricks efter köpet. 10/10 i min poänskala !

8. b_hammock

b_hammock Bonde

Från:
    Stockholm
    Köpt en Lady Datejust nyligen. Skick var precis som beskrivet. Allt har fungerar kanon och jag kan verkligen rekommendera att göra affärer med jakubL! Goodguy helt klart :)

9. Petta

Petta Bonde

Köpte en JLC master control av JakubL och den var precis som sagt som NY. Skickade fort och packade paketet myckt väl. Allt gick bra trots alla mina frågor:)
    Rekommender varmt denna säljare 10/10

10. Viking

Viking Borgare

Köpt en dyrare klocka av JakubL. 100% ärlig och professionell rakt igenom. Snabb leverans och bra kommunikation. Rekommenderas!

11. Khoma

Khoma Stadsbo

Bought a Rolex 116600 from Jakub. Was my first international buy. Have never even tried a SD before, so was a blind buy:)
    I was a bit anxious at first to transfer that amount of money to a guy I've never met, but during the deal and afterwards Jakub has been nothing but great to deal with.
    The watch came delivered in a great package and the watch was in a condition way above my expectations.
    Jakub took his time and answered all of my questions within 1-2 hours usually and has been really helpful and kind.
    If anyone doubts Jakub in any way, I will gladly point out that he's one of the most professional dealers I've ever had the pleasure to deal with.
    100% Goodguy in my book!

12. Dnedne

Dnedne Bonde

Från:
    Skåne
    Köpte precis en Rolex Daytona av Jakub och han är 100% Good Guy.
    Väldigt bra i sin kommunikation och inga konstigheter alls på något sätt. Klockan var i mint condition precis som det stod i annonsen.
    Kan absolut tänka mig att handla utav Jakub fler gånger.

IMG_1101.JPG

13. Olof Bergström

Olof Bergström Bonde

Från:
    Göteborg
    Bought an Omega Planet Ocean Chrono Ti from JakubL and it all went fantastically smooth! I can highly recommend him as a seller!

image.jpeg

14. christian-h

christian-h Biskop

Jag handlade en Tudor av @JakubL & det fungerade väldigt bra. Helt klart en bra säljare. Rekommenderas!

/ C

15. RickTheLip

RickTheLip Torpare

Jag köpte en Omega Speedmaster av Jakub.
    Super trevlig upplevelse rakt igenom och jag skulle gärna göra affärer med honom igen.
    100% good guy

16. Filip

Filip Torpare

Från:
    Stockholm
    Jag köpte precis en Cartier Francaise Chronograph av @JakubL . Allt funkade perfekt och jag fick ett väldigt bra bemötande.

17. farni

farni Torpare

Jag köpte precis en Tudor Heritage Black Bay av @JakubL.
    Vi hade bra kommunikation genom hela affären. Väl inslaget paket och snabb leverans.
    20160713_124918.jpg

18. Petra

Petra Torpare

Jag köpte en Omega Speedmaster av @JakubL En smidig affär med snabb kontakt trots många frågor.
    Kan varmt rekommendera säljaren och är mycket nöjd med affären.

19. JonasPettersson

JonasPettersson Torpare

Köpte en Tag Heuer Carrera Calibre 16 Day-Date Chronograph av @JakubL
    Allt gick smidigt och snabbt. Klockan var i utlovat skick.
    Rekommenderas för framtida affärer.

20. Igge

Igge Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Har köpt en Rolex DJ av nyare modell från @JakubL
    Allt gick snabbt och smidigt, klockan var väl förpackad och i utlovat skick.
    Kan tänka mig att handla av honom igen, Rekommenderas.

21. Chrisse

Chrisse The King of Jesters

Från:
    Göteborg
    Handlat av @JakubL, väldigt god service och otroligt mån om att allt skulle vara OK.
    Rekommenderas!!