• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Jaques Lemans kronograf

virrooo

Audemars
2-Faktor
Hej!
Nu är det dags för mig att sälja en klocka som jag köpte när jag tog studenten. Klockan är en 5 år gammal Jaques Lemans kronograf (quartz) som köptes ny hos Stjärnurmakarna i Linköping för ca 2200kr om jag inte minns fel. Klockan användes frekvent under ca 2 års tid, sedan dess har den legat i min klocklåda. Batteriet är dött men klockan fungerade sist jag använde den, är det någonting som inte stämmer får du självklart tillbaka pengarna!

Klockan mäter 24mm mellan luggarna och är bestyckat med ett vackert mörkbrunt Hirscharmband (á 600kr) som köptes i ett försök att få tillbaka kärleken för klockan, dock räckte det inte och armbandet är i princip i nyskick.

Är det någonting jag missat/ni undrar över så är det ok att skriva i tråden/pma!

Vad säger ni om 700kr inkl frakt?
Kan även tänka mig att sälja band separat för 400kr inkl frakt.


DSC_0408.JPG


DSC_0407.JPG


DSC_0405.JPG


DSC_0406.JPG
 
Topp