• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jarl Sandin bjuder till event! Med Volvo Ocean Race och IWC!

TKVF

Panerai
... Ni som vill kan höra av er till mig om Ni vill ha en biljett till IWC/Volvo Ocean Race-event som jag fått av Jarl Sandin!

Ni som var med på vårt event med IWC och Jarl Sandin skall redan fått en biljett var, men vi har ett gäng extra att dela ut.

Eventet är den 25 kl 17-20 på ett hotell i närheten av Eriksberg. Platserna är begränsade så svara snabbt.

Synd bara att admin på Klocksnack är så snea....
 

TKVF

Panerai
Bild också på inbjudan!

DSC_0133.JPG
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Trevlig att du bjuder in till klockevent!

Att dela ut en känga till admin samtidigt känns dock väldigt onödigt och eventuellt något motsägelsefullt eftersom det är "deras" forum du skriver på....... Nåja. Hoppas ni får en trevlig kväll.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Hade gärna medverkat men din kontinuerligt osköna stil är något jag klarar mig utan.

Du kanske ska tänka över VARFÖR det kan vara så att admin är "snea". Kan ju ha att göra med ditt uppförande tidigare i Klocksnacks historia som, mig veterligen, sällan varit gott.
 

Jens

Greedo
Det är nåt som inte stämmer i den här tråden. Det är nån farbror som använder en tråd för att dela ut biljetter till ett trevligt event samtidigt som han tycker att att de som som ger honom möjligheten att göra detta är "snea"?

Hoppas att det blir en trevlig afton hos @Jarl Sandin iaf!


J
 
Senast ändrad:

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
... Ni som vill kan höra av er till mig om Ni vill ha en biljett till IWC/Volvo Ocean Race-event som jag fått av Jarl Sandin!

Ni som var med på vårt event med IWC och Jarl Sandin skall redan fått en biljett var, men vi har ett gäng extra att dela ut.

Eventet är den 25 kl 17-20 på ett hotell i närheten av Eriksberg. Platserna är begränsade så svara snabbt.

Synd bara att admin på Klocksnack är så snea....


Dålig PR att synas med dig på KS för Jarl.
Du har ju ett och annat att förklara med.
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Det blev inget eller...?

Synd att Jarl Sandin inte startade tråden själva, hade mer än gärna gått. :)
 

Mcgregor

Rolex
2-Faktor
Vad har jag missat? Känns som värsta grejen har hänt. Om man inte vill ta det i tråden får man gärna PM'a mig
 
Topp