• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jay-Lar

Ervid

Omega
Har bytt klocka med Johan på distans.
Mellanskillnaden betalades fruktansvärt fort. Mailkonversationen var vänlig, snabb och korrekt.

Klockan skickades som utlovat och objektet var korrekt beskrivet.

Inga konstigheter och en vänlig person som jag mer än gärna gör affärer med.

Tack för en enkel affär.
/R
 

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en Rolex av Johan, trevlig mailkonversation & leverans dagen efter betalning - 100% good guy skulle inte tveka på att göra affärer i framtiden!
 

Hugii

Audemars
Köpt Rubber B från Johan. Bra kommunikation och snabb leverans! 100% good guy och gör gärna affärer med med honom igen.
 

hedric

Breitling
Köpte nyss en klocka av Johan. Otroligt smidig affär och snabb leverans. Klockan var i utlovat skick och jag är väldigt nöjd!
 

Martin85

Breitling
Köpte en capeland av Johan, trevligt bemötande och smidig äffar. Tvekar inte på att göra affär med honom igen.
 

Chief

Omega
Sålt en squale 1521 till Johan. Trevlig och enkel att ha att göra med. Gör gärna mer affärer med Johan i framtiden! :) rekommenderas starkt!
 

gonza

Panerai
Har bytt klocka med Johan på distans. Allt har funkat felfritt. Snabb leverans och trevlig kommunikation. Skulle gärna gärna göra affären med Johan igen. 100% goodguy
 

M3a

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka utav den här trevliga mannen och det var absolut inga konstigheter. Snabb och smidig affär precis som man alltid vill ha det. :D
 

kungmikael

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpte en klocka som snabbt lades på lådan med spårbar frakt, definitivt en goodguy som jag gärna gör affär med igen om tillfälle ges!
 
Topp