• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JBilly

OscarG96

Breitling
Köpte en Longines Hydroconquest Automatic av @Jbilly, allt gick perfekt! Grymt paketerad, solklar beskrivning och allmänt trevligt bemötande! Rekommenderas verkligen. 110% Goodguy!
 
Sålt till Billy. Trevlig prick, snabb affär, snabb kommunikation, pengar på kontot och bra snack vid hämtning. Tog sig även tid att ta en omväg förbi mitt hem för att hämta klockan.

Rekommenderar utan tvekan andra att göra affär med honom.
/Carl H
 

Mojbjörn

Cartier
Köpte två klockor av Jbilly igår och kan bara säga att det är en kanonkille! Smidig affär allt var precis som beskrivet. :)
Rekommenderas varmt!
 

Subby

Rolex
Bytte klocka med Billy, trots att jag var sen till mötet så var han ändå jättetrevlig och åkte en hel del för att möta upp mig. Absolut en goodguy!!
 

Simpathesnake

Breitling
Jbilly var jättetrevlig att göra affärer med. Tydlig i sin försäljning och väldigt tillmötesgående. Jag gör gärna affärer med honom igen!
 

Lasse_S

Breitling
Köpte precis en Tag Heuer av Billy. Helnöjd med affären, klockan stämde väl överrens med beskrivningen och var mycket noggrant förpackad.
Rekommenderas varmt!
Lasse
 

PZander

Breitling
2-Faktor
Köpte en Bulova Moonwatch av JBilly, bra beskrivning, bra paketerat och mycket trevligt bemötande! Helt klart en goodguy!

// Patrik Z
 
Topp