• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JCE

-JL-

Rolex
2-Faktor
Har handlat av JCE vid ett par tllfällen.
Supertrevlig och serviceminded. Helt klart en goodguy, kommer att handla igen :happyhappy:
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en klocka av @JCE, snabba och bra svar på mina frågor. Skickades snabbt efter betalning. 100% Goodguy.
 
  • Like
Reactions: JCE

azcii

Patek
2-Faktor
Köpte ett bandbytarverktyg och ett läder av JCE.

Supernöjd med hela affären! Han var väldigt hjälpsam och tog sig tid att svara på alla mina frågor. 110% Good guy!
 

Dahl

Breitling
Handlade en klocklåda av JCE via hans företag (Kellotarvike). Oerhört bra service från hans sida och han upplevdes som väldigt trevlig, tillmötesgående och enkel att ha och göra med. Snabb och spårbar frakt från Finland - så inga konstigheter där heller.

Riktigt nöjd med mitt köp och kommer definitivt att handla via hans webbshop om jag behöver något mer. 110% Good Guy
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Köpt över 20 st. läderband till jobbet. Fick en gåva till mig själv på köpet. Mycket serviceminded! Snabb leverans.

Handlar gärna igen!
 

kbw

Omega
2-Faktor
Köpte en Wolf klocklåda av JCE (via hans hemsida) och är mycket nöjd med affären. Snabb och trevlig kommunikation och klocklådan är grym den med :) Goodguy!
 

L.D

Omega
Även jag har köpt en Wolf klocklåda via kellotarvike.com
Mycket trevligt bemötande. Paketet var säkert packat och levererat under 2 dygn från beställning.

Goodguy.
 

Perczek

Cartier
2-Faktor
Köpt en Gekota via hemsidan. Allt perfekt, blixtsnabb DHL leverans, kostnadsfri. Samt en liten klocksnack-gåva :) snyggt!
 
Topp