Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Jean-Claude Biver pratar Hublot

Diskussion i 'Diskussion' startad av fc2, 15 juni 2015.

1. fc2
    Trådstartare

fc2 Borgare

Finns flera videos med honom men här är vad som verkar vara en relativt informell intervju där han är ganska öppen. Mycket drama, mycket passion, mycket slag i bord. Den är 26 minuter lång men är väl värd om ni frågar mig.

Fortsatt trevlig måndagskväll på er alla:)

fc2

willbur, viqs, SwedishMade och 1 annan gillar detta.
  2. SwedishMade

SwedishMade Stadsbo

Jag är inte jätteförtjust i klockorna, men det är ju svårt att inte gilla honom.

DrDre gillar detta.
  3. Jakobb

Jakobb Friends of KS

Bivvans ost smakar fantastiskt.

4. par

par Friends of KS

Jag verkligen älskar JC Biver, sen kör han alltid lite samma story. Men de storyn är ju grym:)

5. willbur

willbur Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Han är ju helt underbar! Som GW fast lite mer schteekig.

6. SwedishMade

SwedishMade Stadsbo

man skruvar dock på sig när han hamrar pennan mot klockan, men han lär inte ha så svårt att få nytt glas på den...

7. viqs

viqs Bonde

Safir håller för trubbiga stötar utan problem, och precis som han säger i videon är Hublot något som ska användas. Använd era klockor gör guds skull.

8. SwedishMade

SwedishMade Stadsbo

Tack för lektionen i materialvetenskap!
    Rolex, ett av de klockmärken som är mest inriktade på långtidshållbarheten hos sina klockor, sätter inte AR-coating på yttersidan av glaset.

Hur gör Hublot? Jag vet att hans hackande troligtvis inte repar safirkristallen, men det lär fucka upp AR-coatingen, som jag gissar Hublot kör på båda sidor?

Mårtenssons ur Brookfield