• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jerka2.0

b_hammock

Omega
Köpte en IWC Ingy av karl som var precis som utlovat i annonsen. Trevlig fikastund där jag dessutom blev bjuden på kaffe. Ingick i köpet sa han! 100% Good guy
 

Fedor

Cartier
Nyligen köpt en klocka av Jensab och är supernöjd! Trevlig, smidig, seriös och väldigt tillmötesgående. Kändes tryggt från början till slut! 100% GOODGUY!!!

Rekommenderas!
 

J86A

Omega
Har sålt en cykel till Jensab och måste säga att jag aldrig har varit med om en snabbare och smidigare affär, så en stor tummen upp för Jensab, en 100% good-guy! :)
 

b_hammock

Omega
Efter att tidigare att ha tidigare köpt en klocka var det min tur att sälja. Ärligt, okomplicerat och framförallt väldigt trevlig affär! Återigen= goodguy!
 

Stenman

Omega
Handlade en DJ av Jens. Snabb affär, välpaketerat, ja allt precis så by the book som man önskar att en affär ska vara. Good guy alla dagar i veckan!
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Gjorde nyss en affär med @jerka2.0 f2f i 20k klass. Mycket trevlig att ha med att göra och inga problem. Rekommenderas! #hedersknyffel
 
Topp