• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

jhellstrom

Kvisten

Cartier
2-Faktor
Gjorde ett vintagebyte med denna man. Extremt snabb och smidig i sina affärer. Klockan motsvarar hans beskrivning och jag är nu en nöjd Lancokronografägare.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Jag har gjort en F2F-affär med jhellstrom. Riktigt snabb och smidig affär. En riktig goodguy!
 

David

Bödeln
Sålt ett par ändlänkar, snabbt och smidigt, inga problem!

Utgår ifrån att jag fått betalt, visar det sig att så inte är fallet får jag väl revidera då. :)
 

newstick

Omega
2-Faktor
Köpte nyligen en klocka av jhellstrom, inga konstigheter. Postad på fredagen och fanns att hämta på måndagen. God dialog och klockans skick överträffade mina förväntningar. Goodguy!
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Sålde en rolexlänk till Joakim, blixtsnabb betalning och smidigt var ledmotivet! Skulle definitivt göra affär igen!
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Köpte en billigare vintage Omega av Joakim till ett kanonpris. Efter jag swishat tog det inte många timmar innan han lagt den på lådan. :)
Skulle inte tveka att göra affärer med honom igen.
 

Frobomm

Omega
Agerade mellanhand vid ett köp av en klocka av jhellstrom, inga som helst problem. Skickade supersnabbt och den nya ägaren blev väldigt nöjd. 100 % good guy i min bok!
 
Topp