• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jimbo

Jimbo

Omega
2-Faktor
Ni som gjort affär med mig skriv gärna en rad om detta så blir jag glad.
 
Senast ändrad:

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Jim köpte en klocka i 20 000 klassen av mig, enkel och trevlig köpare samt smidig betalning.
 

Blackmore

Panerai
Jag köpte en Datejust av Jim.

En snabb, smidig och bra affär. Inga konstigheter överhuvudtaget. Jag skulle inte tveka en sekund över att göra affär med honom i framtiden.

100% bra snubbe :)
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en Rolex DJ2 av Jimbo och har absolut inget att klaga på.Trevlig konversation, snabbt skickad, superförpackad :) och dessutom i bättre skick än jag tänkte.

Gör gärna mer affärer med denna mannen :rolex:

/Johan
 

SayWhat

Omega
2-Faktor
Sålde en klocka i +30K-klassen till @Jimbo , Super trevlig kille och jättesmidig affär. Rekommenderas. Gör gärna fler affärer med Jimbo i framtiden.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Har köpt klocka av Jim, mycket smidig affär och en trevlig pratstund kring klockan och dess proveniens. 100% Goodguy
 

Benjamin1910

Cartier
Köpte en Oris 65 av Jimbo.
Väldigt bra utförd affär. Hade tyvärr ont om tid att möta han f2f men fick höra från min sambo som hämtade klockan istället att det var en trevlig gentleman. Gör gärna affärer igen!
100% goodguy.
 

Rado

Omega
Köpte en Omega Speedmaster av @Jimbo idag. Mycket trevlig och smidig affär över ett personligt möte i köpcentrum. Allt var enligt beskrivning i annonsen!
Har bara gott att säga & rekommenderar honom varmt!
 
Senast ändrad:

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Köpte en Apple watch av jimbo. Trevligt bemötande och smidig affär. När klockan behövde aktiveras av jimbo vilket vi upptäckte i efterhand löste han det på ett snyggt sätt. Sammanfattningsvis en good guy som jag kan rekommendera.
 

Pumba

Cartier
2-Faktor
Köpte en Wolf winder av @Jimbo. Mycket trevligt bemötande, snabb och smidig affär och väl förpackad kom den fram efter bara ett par dagar. Hatten av till Jimbo för en trevlig upplevelse
 
Topp