• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

jistanes

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Sålt till jistanes. En affär i 55-60 tkr klassen. Inga som helst problem. Trevlig kommunikation och snabb betalning.
Goodguy!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Har köpt en klocka av jistanes i prisklassen 55.000kr. Allt gick smidig och han svarade snabbt och utförligt på mina frågor. Bra paketerat och med Postens värdepaket gjorde det så att klockan fanns på min handled inom 24h efter det att jag hade Swishat pengarna.

I min bok är jistanes en riktig "Goodguy" och skulle inte tveka att göra flera affärer med honom.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Träffat @jistanes som bjöd in i sitt hem. En trevlig pratstund och en affär som avlöpte supersmidigt! Rekommenderas alla dagar i veckan.
IMG_1864.JPG
 

Bagarebergstrom

KS Explorers Club
2-Faktor
Köpt en panerai 005 av @jistanes som är en trevlig och seriös säljare. Klockan enligt beskrivning och ett väl inslaget paket. Rekommenderas att göra affärer med helt enkelt :) . 100% goodguy!
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Sålt band till jistanes, trevligt samtal och inga som helst problem. Gör gärna affärer igen, lätt en goodguy i min bok.
 
Topp