• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JLC feedback och referenser önskas

JLC

Panerai
2-Faktor
Hej, verkar som många sätter sin största tilltro till referenser här på KS.
(Personligen tycker jag magkänsla, registerutdrag, kredit- och identitetskontroll säger mer...)

Alla som handlat med mig får gärna ge feedback och sitt omdöme.
Har ju handlat med minst 8 stycken KS-medlemmar sista två åren men har bara 3 har jag fått att skriva feedback, så ta er gärna tid och skriva en rad...

Tack på förhand!
 
Senast ändrad:
JLC is 100% trusted guy! I bought one watch for him for banktransfer and one of my friend pick it up that watch in Stockholm. We ever met F2F and still everything goes excellent! I recommended this guy!
 
  • Like
Reactions: JLC

rogart-63

Patek
Köpte en fin Enicar för nästan ingenting. Hyvens kille och en riktig goodguy. Blev väldans fin efter lite puts och TLC .
 
  • Like
Reactions: JLC

natovintage

Rolex
2-Faktor
Köpte en AP av Herren på distans. Lätt och snabb kommunikation, snabbt skickat och allmänt trevlig. 100% goodguy!
 
  • Like
Reactions: JLC
Köpte en jubilee av JLC , bra kommunikation och mycket smidig handel rekommenderas starkt! 100% GG for sure!
 
  • Like
Reactions: JLC

Hallolo

Omega
Köpt länk av JLC, inga konstigheter. Paketet framme redan nästa vardag, kanon kontakt och bra packat.
Nästan för bra goodguy :)
 
2ggn jag köpt av JLC. Kanon och ha att göra med & smidig affär rakt igenom. och klockan & godsakerna i paketet var helt topp ;) 100% GG
 
  • Like
Reactions: JLC

Hampus.H

Omega
Köpt en Rolex av JLC. Trevlig och förstående, affären gick utan några som helst problem.

100% Goodguy!
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: JLC

Fredgusta

Panerai
Köpte ett pytyonarmband i beskrivet skick av JLC. Mycket trevlig, skulle varmt rekommendera. Bandet uthärdade en blöt och lerig lång helg på Way Out West som ni ser nedan.
20160811_184559.jpg
 

niclashill

Cartier
Köpt en 116600 av denna herre. Objekt som beskrivet. Bra kommunikation + flexibel och seriös process.

Good guy, through and through.
 
  • Like
Reactions: JLC

Lunkan

Cartier
Sålde en Rolex Sub 168000 till JLC. Affären gick mycket bra och jag kan varmt rekommendera denna herre för framtida köp och sälj. Helt klart goodguy!
 
  • Like
Reactions: JLC

Hallis

Panerai
2-Faktor
Köpte ett band av JLC, rakt igenom trevligt bemötande. Bandet var som utlovat och skickades snabbt, good guy!
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: JLC

K-S

Rolex
2-Faktor
Sålde en daytona till JLC, seriös kille och smidig affär. GG.

//
K-S
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: JLC
Topp