• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JLC + Nymans Ur garantiärende

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja asså det var ingen "outning" från min sida utan jag menade det som en fråga. På samma sätt som man ställer en fråga till vilken medlem som helst.
Medarbetaren på Nymans hade sagt något i stilen "Vi får väl se om detta ens är ett garantiärende". Klockan har börjat byta datum okontrollerat och stannar mer eller mindre så fort den är stilla.
Tråkig historia men jag tror att det redan fastställts under dessa 11 sidor att Nymans gärna mjölkar de som inte köpt sina klockor hos Nymans på fraktpengar. Tror du får bättre svar om du först tar reda på vad betalningen gällde och därefter tar direktkontakt med Nymans.

Rekommendationen från mig är dock samma som tidigare; Är en JLC under garant i så ta direktkontakt med JLC, det finns ingen anledning att gå via Nymans.
 

DrDre

Patek
Ja asså det var ingen "outning" från min sida utan jag menade det som en fråga. På samma sätt som man ställer en fråga till vilken medlem som helst.
Medarbetaren på Nymans hade sagt något i stilen "Vi får väl se om detta ens är ett garantiärende". Klockan har börjat byta datum okontrollerat och stannar mer eller mindre så fort den är stilla.


Det är inte att outa att beskriva vad som har hänt. Du berättar om dina personliga erfarenheter och det är väl sådant man brukar göra på forum. Tycker det är bra att sådant diskuteras.
 

TimeDealer

Cartier
Bra skrivit @yonsson
Tråkigt att nymans ska försöka blåsa kunder på extra frakter när JLC verkar insistera på att garantiärenden ska lösas så problemfritt och ekonomiskt som möjligt! Hoppas att nymans kanske lär sig efter sina blåsväder i detta forum. Man ska inte ignorerar oss nördar så lätt. Vi bryr oss och vi snackar :)
 
Topp