• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad JLC Reverso Grande Taille (GT)

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Jaeger LeCoultre Reverso GT

Reverson har mest blivit liggandes i klocklådan, tyvärr får den alltså lämna.

Skicket är bra men där finns givetvis hairlines över de polerade ytorna (svårt att undvika på en Reverso).

Klockan är förstås fullset med boxar, manual och certifikat stämplat i Schweiz 2006. Till klockan kommer givetvis JLCs egen länk i ”beads of rice” stil. Det medföljer även ett läderband av tjurskinn.

Grande Taille (GT) är lite större än den vanliga classique och mäter 42mm på längden, 26mm på bredden och är 9.5mm hög. Den här modellen sitter bra på de flesta. Själv har jag endast 16.5 cm handleder och tycker att classique är lite för liten.

Inuti sitter JLCs eget kvartsverk, tidshållningen är alltså som en kvarts ska vara - exakt och precist.

Affär kan göras F2F i Lomma/Skåne. Betalningen sker med fördel via Swish. Om klockan ska skickas vill jag att pengarna ska vara på mitt konto innan klockan skickas.

Titta gärna i min referenstråd: https://klocksnack.se/threads/kleiz.39111/

Pris/bytesvärde: 26 000.
Byten: 14270, 114270, Aqua Terra 38.5 mm, eller något annat roligt.
Retur: nej


IMG_2270.JPG
IMG_2298.JPG
IMG_2299.JPG
IMG_2300.JPG
IMG_2302.JPG
IMG_2303.JPG
IMG_2306.JPG
IMG_2217.JPG
 
Senast ändrad:
Topp