• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jobb klocka

Milanoo

Omega
Hej

Ny på forumet men varit inne och kollat mycket innan.
Ni som har bra fantasi och känner till mycket klockor kanske kan ge mig lite idéer.

Skulle vilja ha en sjysst klocka som man kan använda utan att va så rädd om den. Jobbar som yrkesdykare men klockan ska inte dykas med utan mest användas på land. Men kommer utsättas då vi svetsar, gjuter snickrar mm. Givetvis ska det vara en dykare, eftersom man jobbar som en.
Prisklass 0-20k


Mvh Marcus
 

demondave

Rolex
Sinn UX är jobbklockornas jobbklocka. Alltid på armen när jag jobbar.

image.jpeg

image.jpeg
 

demondave

Rolex
Sinn har jag sneglat lite på en aldrig fått känna på. Även Doxa, hur är dem?
Pelagos har jag en men känns fel att "slita" på.

Sinn är grym! Haft den i ett par år nu, inte ett märke. Well, märken i diverse dörrkarmar och annat, men inte ett enda på klockan.

Har du vägarna förbi Sumpan har du svenska AD:n där, annars PM:a dom så är jag säker på att du får svar på frågor och pris.
@ERIKSON URHANDEL
 
Senast ändrad:

J3sus

Omega
Hej

Ny på forumet men varit inne och kollat mycket innan.
Ni som har bra fantasi och känner till mycket klockor kanske kan ge mig lite idéer.

Skulle vilja ha en sjysst klocka som man kan använda utan att va så rädd om den. Jobbar som yrkesdykare men klockan ska inte dykas med utan mest användas på land. Men kommer utsättas då vi svetsar, gjuter snickrar mm. Givetvis ska det vara en dykare, eftersom man jobbar som en.
Prisklass 0-20k


Mvh Marcus

Marathon så klart!
image.jpeg
 
Topp