• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jockinho

sveol

Cartier
Köpte en klocka från Jockinho. Mycket väl beskriven, snabb kommunikation och bra embalerat paket. Rekommenderas!

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
 

Wi

NLA
2-Faktor
Köpte en billigare vintage-dykare som dök upp idag. Klockan skickades blixtsnabbt efter min betalning, dessvärre fanns en defekt som Jocke lyckats missa. Detta var dock inget problem då Jocke bad om ursäkt och erbjöd sig att åtgärda problemet antingen genom att häva köpet eller ge mig en del-återbetalning. Ett mycket bra bemötande som visar att han är en goodguy även när något "tråkigt" uppkommer i samband med en affär.

Klockan är kvar hos mig och Jocke får behålla sina pengar =)
 

Ebbot

Cartier
Köpte en klocka- har sällan sett så välpaketerad frakt! :)
Smidig och snabb leverans- 100% good Guy!
 

Carlton

Cartier
Sålt ett tropic till Jockinho. Affären gick väldigt smidigt och med trevlig kommunikation; rekommenderas.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Köpt en billig Seiko av Jockinho. Snabb och smidig som alla säger. Det jag tycär var bäst är att klockan var ordentligt rengjord! Tag lärdom bröder och systrar, av denna man!
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Sålt en Seiko Pogue till herr'n. En mycket trevlig och smidig affär, snabb betalning och trivsam konversation. En good guy helt enkelt :)
 

M.M

Cartier
Sålt en klocka till @Jockinho, allt gick väldigt smidigt. Bra och trevlig kommunikation med snabb betalning. Kort sagt: supersmidig affär.
Good guy och rekommenderas.
 
Topp