• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

JohanHLM

Köpt en klocka i 20kkr klassen av Johan.
Har bara gott att säga. Han guidade mig som förstagångsköpare av dyrare ur genom affären på ett förtroendeingivande sätt. Klockan var som beskriven och leveransen snabb!
Hade inte tvekat att köpa igen!

Mvh Viktor
 

Randel

Cartier
Genomförde ett byte + köp av Johan idag i storleksklassen 35k. Väldigt ärlig i alla beskrivningar, snabba och utförliga svar på meddelanden, och ett oerhört smidig affär. Rekommenderas!
 

Rickard W

Breitling
Köpte en klocka av Johan. Instämmer fullständigt med ovanstående hyllningskör, absolut 100% goodguy. Beskrivning, kommunikation, försändelse, och betalning helt enligt konstens alla regler; så här ska det gå till!
 

audotcom

Panerai
Sålt en nivada travelmaster till johanhlm för ca 3k. Inga konstigheter, alltid ett nöje att göra affär. Rekomenderas! En riktigt goodguy.
 

MrPlow

Rolex
Köpte en 20'-klocka på distans. Väl förpackat. Bra kommunikation. Ärliga bilder och beskrivning.

En sån där 100%-ig goodguy som man gärna gör affär med.
 

Degnell

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka i 25'-kronorsklassen av Johan på distans. Blev positivt överraskad av klockans skick då Johan varit oerhört kritisk i sin beskrivning då han dokumenterat spår av användning. Väl paketerad och jag fick med ett nato som matchade klockan på säljarens initiativ. 100% goodguy och jag skulle inte tveka att göra affär med honom igen!
 
Topp