• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gasparo

Kloker

Cartier
Köpt en Rolex av trådskaparen. Trevlig, snabba svar, snabb leverans och bra emballerat. Rekommenderas varmt!
 
Senast ändrad:

JB_XII

Rolex
Gjort ett byte i klassen 35k-40k med Johannes. Allt flöt på smidigt. Vi skickade samtidigt och inga konstigheter där.
100% GG. Jag gör gärna fler affärer i framtiden :)
 

Niklasrosen

Breitling
2-Faktor
Köpte min första klocka från forumet av Johannes, jag har svårt att se möjligheterna till att vara mer tillmötesgående än vad Johannes var. Postnord var riktigt struliga men Johannes var väldigt hjälpsam och la ner mer tid än vad han egentligen behövt göra och gjorde en första köpare trygg! Rekommenderar varmt.
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Köpt klocka på distans i lite dyrare prisklass av denne herre. Kortfattat så är Gasparo rena läroboken på hur en bra säljare här skall vara så jag ger honom 10/10 :rolex:! Kanonbra kommunikation, snabbt postat och skicket motsvarade beskrivningen fullständigt. 100% GoodGuy mao.
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Smidigt och bra att ha göra med både som säljare och köpare :)
B44987AF-05D2-4D3A-BC31-EB4D7C3B283E.jpeg
 
Köpt dyrare klocka utav Johannes.
Gött snack, snabb och smidig affär över lag, klockans skick översvämmade med beskrivningen.
Skulle gärna göra fler affärer med Mr!
100% goodguy
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Herrn påminde mig om att han gärna tog över en vintage Certina DS jag köpt. Efter någon veckas tid lät jag den vandra vidare.

Trevlig kommunikation och smidig affär :) Goodguy!
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Köpt en rolle av gasparo. En av de smidigaste affärerna jag varit med om. Tog ca 20min så var affären. Snabba raka svar i pm. Bara gott att säga. GG!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Köpt en klocka, oerhört enkel och trevlig medlem som gör allt för att affären skall vara till bådas belåtenhet!
100% goodguy i min bok
99478C0A-3B4D-4F8B-91CB-19C33A049366.jpeg
 

Watchton

Breitling
Köpt Rolex av Johannes över en kaffe och därmed genomfört min första affär genom forumet. Supertrevlig kille, väldigt hjälpsam för en nybörjare som jag och 100% goodguy!
 
Topp