• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

john b

john b

Rolex
Här kan väl ni som dealat med mig skriva en rad om mitt fördelaktiga utseende och hur affären gått.

john
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Handlat (både köpt och sålt) mycket godis genom åren med John. Absolut 100% Good Guy.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en Certina, riktigt bra kontakt & snabb betalning.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vi bytte klocka hemma hos herrn (20000kr). Det var trevligt och båda var nöjda. Herrn hade även koll på alla grejer som tillhörde klockan. Stabilt och trevligt intryck helt enkelt.
 

card

Panerai
2-Faktor
Köpte en Black Bay av John. Allt fungerade kanon, affären var smidig och mycket trevligt bemötande.
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Utseendet har jag inte en susning om, men affären gick bra. Kanonkille att köpa en klocka av, med en ängels tålamod med mitt velande fram och tillbaka under helgen. Blixtsnabb leverans när jag väl hade bestämt mig och perfekt förpackat. En goodguy som rekommenderas varmt!
 

Oyster

Omega
Köpt en klocka av John, inga som helst problem. Snabbt köp, snabb leverans, och en trevlig John! Goodguy! :)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Köpte en klocka i 30-40k klassen av denne herre och är grymt nöjd. Allt i topp skick och klockan skickades väldigt snabbt.
Skulle helt klart göra fler affärer med John och rätt klocka dyker upp. Tack för en trevlig affär.

/Daniel
 

Klockis

Breitling
Köpte en GS av John. Klockren kommunikation (pun intended) och snabb leverans. Kunde inte ha handlat av en bättre säljare. Big up!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpte klocka av John. Trevligt och smidigt som alltid! Har träffat John ett antal gånger nu och skulle fullt lita på honom oavsett prisklass.
 

weeklund

Omega
Köpt en Rolex av John. Tillmötesgående och snabb på svara. När jag väl bestämt mig så skickade han den även snabbt. När den anlände så var klockan väl inpackad och dessutom i en watch box vilket inte var med i dealen.

Good guy!
 
Har precis fått hem en störtskön bakpotat... eh, Omega Constellation från John!
Blixtsnabb på att svara, och riktigt tillmötesgående. Ett stort "gilla" på det!!
Tack återigen, john b
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kom på att jag köpt och sålt en klocka till från/till John. Som vanligt inga som helst konstigheter.
 

RobRoy

Panerai
2-Faktor
Köpt rubber b av John b. En snabb och smidig affär, och jag har bara gott att säga om honom.
Definitivt en Good guy!
 

Geparden

Audemars
Köpt en klocka av John. Mycket trevlig affär, från specifika önskemål om fotovinklar till snabb leverans! Skulle gladeligen köpa igen. Good guy!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bytt klocka med John (5000kr-klassen).
Trevligt och som vanligt inga som helst konstigheter. Kör i medvind.
 

Geparden

Audemars
Köpt en till klocka av herrn och skulle gladeligen göra det igen. Dels för hans goda smak av klockor men mest för att transaktionen är en fröjd utan några som helst konstigheter.
 
Topp