• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jonas_

Kajser

Breitling
Antar att det nästan är överflödigt vid detta laget men Jonas är definitivt en Goodguy. Bra beskrivning, snabb leverans och utmärkt kommunikation.
 

Skidglid

Breitling
Köpte nyligen min första klocka här på klocksnack av Jonas och kunde inte vara mer nöjd. Snabb leverans och stort engagemang när posten tillfälligt krånglade. Tack för fin affär!
 

Kalkyl

Panerai
2-Faktor
Köpte en Speedmaster f2f av denna trevliga herre! Tack för smidig affär och tack för glass och kaffe :)
 

JB_XII

Rolex
Köpte en Rolex av @Jonas_ och kan varmt rekommendera andra att göra affärer med honom.
Tydlig kommunikation, allt enligt beskrivning och en mycket trevlig kille.
100% GG i min bok!
 

Geparden

Audemars
Sålt klocka strax över 10k till Jonas.
Snabb och trevlig korrespondens som mynnade ut i en smidig affär. Inga som helst konstigheter, good guy hos mig!
 

Henke82

Omega
2-Faktor
Köpte en klocka av Jonas på distans. Väl packat och klocka över förväntan. Trevlig herre som svarade tålmodigt på alla mina frågor. Mina bästa rekommendationer.
 
Topp