• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

StarMan

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Sålt Titus calypsomatic och Rolexoyster till Jonas. 100 % goodguy.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Köpt en DJ. Mitt intryck är mycket gott. Seriös och trevlig säljare som beskrev klockan väl, visade bra bilder och testade tidshållningen. Klockan kom mycket snabbt med posten och var väl förpackad. Skicket på klockan var super! Goodguy!
 

Josef B

Bestraffaren
Ytterligare affär gjord! Hann inte ens sätta mig ner efter nya annonserna skrivit så damp det ner både beställning och minuten senare swishades pengarna in!
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Förmedlade affär mellan en vän och Jonas på en 16570. Fungerade riktigt bra i kommunikation, frakt och allt som utlovat. Jonas väntade över en vecka med att lägga ut på K&S för att jag skulle komma med klara besked. Den hamnade aldrig där för köpet genomfördes och min vän är nöjd. Smärtfriare affär får man leta efter.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Har precis genomfört ett byte med mellanskillnad med Jonas!
Klockan var exakt som beskriven, välpaketerad och i kanonskick.
Killen är dessutom jäkligt trevlig och smidig att göra affär med:)
Tack!
 

Lunkan

Cartier
Bytte till mig en IWC plus pengar imellan mot min Rolex Explorer. Affären gick jättebra och jag är mkt nöjd med klockan. Helt klart Goodguy!
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Sålde min Panerai till Jonas, smidigt och enkelt rakt igenom!
 

MickeJ

Panerai
Fick nöjet att göra ett par band till denne trevliga man och hans Panerai. Enkelt och trevligt, blixtsnabb betalning. GG.
 
D

Deleted member 1154

Guest
Köpte en klocka av Jonas_w och allt till belåtenhet, mycket trevlig och bra kontakt, och gick absolut att lita på till 100%. ingen stress i affären och förståelse för allt man kunde undra över.
Mer Good Guy finnes inte i min bok! Stort Tack!
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Köpte en Rolex av Jonas. Bara gott att säga. Trevlig och tålmodig då han fick hålla klockan i en månad tills nästa lön för att jag skulle kunna ha råd. Väldigt uppskattat! Tack för en smidig affär
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Köpte en klocka av Starman och är mycket nöjd med affären. Han är mycket enkel att ha och göra med och en person att lita på. Tummen upp! :)
 
Topp