• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Josef B

emil.ca

Breitling
Rekommenderas varmt, trevlig att ha och göra med. Köpte två band vid separata tillfällen och de kom med både karamell och ett minikompass på köpet. Snabb med både PM och leverans!
 

Mr.Loui

Breitling
Jag gjorde min första och med all säkerhet inte sista affär med @Josef B idag när jag köpte min första Rolex.
Riktigt trevlig kille som jag helt klart kan rekommendera som goodguy!
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Har handlat flertalet gånger av Josef B.

Nu senast skickade han för att kompensera postens slarv ett nytt paket med samma innehåll för flera hundra kronor till mig utan minsta tjafs eller dröjsmål.
Som om det inte vore nog ville han inte ens ha tillbaka det första paketet som trots allt kom fram till mig till slut - utan lät mig behålla det.

En förebild gällande hur man sköter affärer här! Rekommenderas varmt.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Kan nog inte räkna på mina fingrar antalet affärer jag gjort med Josef. Levererar alltid och kommer ibland med överraskningar i form av saker jag inte beställt!

Natobanden håller förövrigt grym kvalitet.
 

Zalath

Panerai
Köpte ett gäng nato av Josef och allt gick snabbt och smidigt. Rekommenderas!
IMG_20161208_123412.jpg
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Fått hjälp väldigt snabbt av Josef!

Köpte ett zulu för någon vecka sedan som det var bråttom med och idag behövde vi ett nato (ännu mer bråttom den här gången) till jobbet, Josef löste detta snabbt och smidigt! Serviceminded!
 

SurTratten

Cartier
2-Faktor
Har som så många andra handlat Natoband av denna herre. Snabb leverans, inga krusiduller och en Werthers Original som extra plusmeny! Good guy!
 

bombadill

Omega
2-Faktor
Köpt Natoband av omnämnda. Trevlig och bra kontakt. Bra varor dessutom, en gubbkola på köpet. En helyllekille helt enkelt!
 
Topp