• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Josef B

ironcastle

Patek
2-Faktor
Samma här. Trevlig, snabb och bra grejer. Så lite extra ger så mycket för totalupplevelsen. I mitt paket låg en liten Werthers karamell. Kostar närapå inget, men ger garanterat höjda ögonbryn hos mottagaren. Smart och trevligt! Allt gott!
 

Vevaren

KS Explorers Club
2-Faktor
En riktig guldklimp. Fantastiska naton, snabb leverans och en pim-pim klubba på köpet! Jag rekommenderar denne herre till alla med sötsug och klockintresse!
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Betalade en anmälning till en årsfest för Uris räkning till Josef, blev riktigt lyckad fest faktiskt:)
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Handlade band av Josef. Beställning lördag kväll med leverans måndag. Det är bra. Allt i enlighet med vad som förväntats. Ytterligare en kalasleverans. Två fullpoängare (andra leveransen) av två möjliga.
 

Sirba

Omega
Ytterligare affär gjord med Josef som hade vänligheten att leverera till ett hotell i Stockholm som jag tillfälligt besökte.
Toppkvalitet, toppservice, en toppkille helt enkelt!
 

Marhoi

Friends of KS
Super-goodguy som är mycket trevlig, service-minded och som skickar väl paketerade verktyg/band mycket snabbt!

Godis i paketet = pluspoäng!
 
Topp