• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Josef B

Jockinho

Patek
2-Faktor
Köpte ett premium nato för några månader sedan av Josef till min skx007:a som används i jobbet och suttit på vid otaliga duschar sedan dess. Måste säga att jag är imponerad över hur pass fräscht det fortfarande är, ska tilläggas att jag jobbar inom förskolan, och det är knappt nopprigt alls. Rekommenderas varmt för de som ej provat :)
 

WBergdahl

Panerai
Fick mitt nato och verktyg idag! Sjukt snabb leverans och riktigt lätt att ha och göra med :)
Rekommenderas stark!
Fick en riktigt god klubba också - tecken på god service! :D
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Helt lysande enkel affär! Swishade över och smack så kom bandet nästa arbetsdag. Skulle utan tveka handla av Josef igen.
 

Duff

Breitling
Köpte ett par Natos av Josef, fick dem dagen efter och är grymt nöjd!
Tackar också för klubban som slank ner i paketet.

Kan rekommendera att handla av denna goodguy!
 

fplteknikern

Omega
2-Faktor
Snabb leverans och smidig betalning med swish är väl allt man kan önska sig när man handlar av en forummedlem! :) Helnöjd med mina två nya Premium Naton! Rekommenderas varmt!
 

Connor94

Omega
Köpte ett Premium nato av Josef, trevlig kille och snabb leverans! Fick även med en godis klubba :D rekommenderas starkt!
image.jpg
 

IvyMike

Breitling
Köpte ett premium och ett PVD Nato, mycket bra service på alla sätt. Blir definitivt fler köp!
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    169.7 KB · Visningar: 84
Jag beställde 2 natos via Josef till min svåger, jag råkade så klart beställa fel. Men det löste sig utan några som helst problem. Svågern fick möta upp Josef på jobbet och byta! Good guy! :)
 
Topp