• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Josef B

snajgel

Panerai
Köpte ett gäng premium natos av @Josef B , snabb leverans och när det visade sig att jag kollat fel på verifieringen och fick ett band jag inte skulle ha så skickade han ut det andra bandet utan snack! Grymt bra bemötande! Rekomenderar starkt @Josef B som säljare och hans band!
 

Greven

Audemars
Andra gången jag handlar av Josef B och allt går smidigt som vanligt! Snabb leverans, trevlig och bra kommunikation! 100% goodguy!
 

Oli

Omega
2-Faktor
Grymt smidigt. Snabb leverans, extra gratisprylar, bra pris! Fick även med en liten karamell i paketet vilket var en rolig twist ;)
 

deddas

Rolex
Köpte 2 naton av @Josef B och det gick otroligt snabbt beställde tisdag eftermiddag/kväll och de kom dagen efter! Väldigt snabba och trevliga svar:) Kommer med all säkerhet köpa mer från honom i framtiden:D
 

Hkan

Breitling
Kanongubbe! Köpte 3 band och både respons och leverans var snabb och trevlig! 100%
Kommer definitivt köpa av Josef igen!
 

Sensei

Breitling
Snabb leverans, bra kommunikation och varorna är som förväntat, alltså bra :) Kommer vända mig till Josef nästa gång jag köper igen.
 
Topp