• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jubilee-länk - orkar ni med ett utlåtande till...

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Jag igen...

Denna från Time Factors då? O-renoverad.Pris runt 250 pund. (liiiite dyrt, men va´ f-n... Hittar ingen annan!)

Passar Rolex original 2 mm. sprintar i dessa? Det ska väl egentligen vara "50"-markering på sista länken för att passa GMT, eller?!?

Det är ju korrekta end-läkar i alla fall...

Otroligt tacksam för era kommentarer/utlåtanden.

IMG_4003.jpg
IMG_4007.jpg
IMG_4011.jpg
 

jabla

Sarlacc
Går att töja ut så den passar 2mm bandstift, det har jag gjort med min. Ändlänkarna passar dessutom till en rasslig 6251. Kör på om den inte ser för slak ut när man drar ut den max.
 

jabla

Sarlacc
Jag igen...

Denna från Time Factors då? O-renoverad.Pris runt 250 pund. (liiiite dyrt, men va´ f-n... Hittar ingen annan!)

Passar Rolex original 2 mm. sprintar i dessa? Det ska väl egentligen vara "50"-markering på sista länken för att passa GMT, eller?!?

Det är ju korrekta end-läkar i alla fall...

Otroligt tacksam för era kommentarer/utlåtanden.

IMG_4003.jpg
IMG_4007.jpg
IMG_4011.jpg

Sitter vid datorn nu och tycker den ser hyfsad ut och ändlänkarna är ju värda en del men be dem om en bild i utsträckt läge.
 
Topp