• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Julafton i mars?

Ny på forumet och tänkte ge mig på ett paketöppningsinlägg:)

image.jpg



Tomten kom lite sent till de norra delarna av landet, men den som väntar på något gott....

image.jpg


Självklart har man ju varit ett föredöme under fjolåret, vilket också tomten uppmärksammar:angel:

image.jpg


Man tackar och tar emot:)

image.jpg


Liten klocksamling men en början:)

Är första Rolexen, en speciell känsla. Känns otroligt gedigen och andas kvalitet. Känns mer robust än Speedyn. Den här kan få en del handledstid.

image.jpg



Tack Compiss för ett mycket smidigt köp, 110% nöjd!


Hälsningar,
Johan Jansson
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Tack själv :)
Och välkommen till det bästa med internet, klocksnack;)

Har du fått bort all skyddsplast? finns en del.

(Funkar ju bra med bilderna;))
 

jabla

Sarlacc
Välkommen och Grattis! redan en perfekt grund till en fin samling, börjat spana efter en dressare? :)
 
Välkommen och Grattis! redan en perfekt grund till en fin samling, börjat spana efter en dressare? :)
Hehe självklart ;) Är inne på en Jaeger Lecoultre reverso classique alt en datejust med silvertavla. Självklart vore ju båda optimalt, men då min sambo inte riktigt kan förstå varför semestern i två år måste ställas in pga klockköp. Så känns det som det får bli en i taget med lagom mellanrum:) Hon vet inte om min nya Sub än, hehe tror inte hon ser skillnad på den eller speedyn:)
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Rolex submariner är en fruktansvärd klocka! Den är så jävla bra att den kommer döda ditt intresse för andra klockor :D
 

Mattias79

Cartier
Jag minns känslan av att köpa min första (och hittills enda, men inte sista) Rolex. Fantastiskt! Så nära lycka man kan komma utanför sin familj. Jättegrattis!
 
Topp