• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Julklapp till pöjken

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fick lite panik över att min son är snart 7 månader och ännu inte äger någon klocka. Paniken stegrades ytterligare när jag insåg att han kanske skulle kunna få en klocka av någon annan på julafton.

Såg framför mig att han packar upp en ful jet set-klocka. Kul att förklara det när han blir äldre. - Jo serru, din första klocka var en jet set.

Så fan heller. Här måste ageras och det fort!!
Ett lugn har nu infunnit sig i mitt inre.
5ayObaf.jpg


Det står ju faktiskt 6+ på paketet. :D
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Haha! Perfekt! Ungen blir klocknörd och Star Wars nörd samtidigt. Nästan som ett Kinder-Egg. Fast vänta, då behövs ju en tredje grej...Kanske ge ungen en tesked öl? ;)
 

Bolio

Panerai
F.. har bara tänkt på års klocka, nu pajar du allt.
Första julen, första födelse dagen .mm. Hur många full set ur ska ungen ha?

Hmmm nu vart det nått att tänka på. Tror jag nöjjer mig med års klocka och sätta ungen i högen med julklapps papper för hon har redan visat att innehållet är sk.. värt det roliga är papperet och snörerna.
Lite mer nöjd nu :D när inköps kostnaden skönk lite.
 

Pope

Cartier
Snyggt jobbat yonsson! Kunde gått riktigt illa för minstingen om du inte var med på noterna. Jag missade själv hela skiten och har nu en fjortis som bara dundrar Manga och en på 11 som är klistrad vid LOL. Suck.... ;)


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Sond

Patek
Fick lite panik över att min son är snart 7 månader och ännu inte äger någon klocka. Paniken stegrades ytterligare när jag insåg att han kanske skulle kunna få en klocka av någon annan på julafton.

Såg framför mig att han packar upp en ful jet set-klocka. Kul att förklara det när han blir äldre. - Jo serru, din första klocka var en jet set.

Så fan heller. Här måste ageras och det fort!!
Ett lugn har nu infunnit sig i mitt inre.
5ayObaf.jpg


Det står ju faktiskt 6+ på paketet. :D

En sådan ska jag köpa. Sonen på 4 fattar redan pappas intresse då han tittar lite på KS då och då...
 
Topp