Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Julklappar till familjen om du var rik >>>>>>

Diskussion i 'Diskussion' startad av Chuck, 24 december 2012.

1. Chuck
    Trådstartare

Chuck Friends of KS

Vad kul att kunna ge hela familjen en varsin Rolex och se deras reaktion! Här kommer min dröm julklapps lista till familjen.

Farsan - En dressgubbe med föreningsansvar skulle fått en DJ 41mm, hade passat honom perfekt på mötena!

Morsan - Frälst av mobilens klocka och drömmer om livet i real housewifes serierna hahaA

Brorsan - Dator och digitalt insnöad med urban karaktär, en mille till honom!

Styvfarsan - Lika stor som Terminator var, Deep Sean är gjuten på hans kraftiga handled.

Vilken upplevelse att få ge något sådant iaf en gång i livet till sina nära och kära :!AA

2. Kson

Kson Friends of KS

Haha skön tråd! Tyvärr hinner jag inte göra en lista men va kul att läsa din : )

3. Kettil

Kettil Biskop

Coola julklappar! Men med tanke på den kommande solaktiviteten så valde jag nog Milgauss (eller Railmasters) till hela min tjocka :shock:

Putäll & God Jul :)

Mårtenssons ur Brookfield