• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Julklappsbyte på Klocksnack

Är du intresserad?


  • Totala väljare
    52

StrawberryFields

Sir Notalot
Och med fjolårets upplägg så slipper sammanhållande person leka postcentral.
Alla som ville vara med skickade sitt namn och adress till sammanhållande som drog lott om vem som skulle skicka till vem och så vips damp det ner ett namn och adress till personen som man skulle vara secret santa till in ens inbox.
 

Noami

Cartier
Nu behövs väl bara någon som tar ansvar för att starta en anmälningstråd, samla ihop adresser, distribuera dessa osv. TS känns som det givna alternativet. Klapparna skickas väl lite närmare jul...

Jag gör gärna detta. För allas bästa vore det bra om någon som har lite rutin från förra årets kan bistå med lite hjälp i vissa avseenden då jag totalt saknar erfarenhet.

Kul att många är intresserade.
 

Camo00

Patek
Jag gör gärna detta. För allas bästa vore det bra om någon som har lite rutin från förra årets kan bistå med lite hjälp i vissa avseenden då jag totalt saknar erfarenhet.

Kul att många är intresserade.

Kan väl knappast titulera mig expert, men förra året gick rätt bra så jag bistår gärna om jag kan. PMa mig om Du har några frågor... :)
 
Är på! Behöver man pm:a? Gillar tanken med att man har någon form av "preferenslista" som skickas till tomten, så man får något "användbart" och inget som bara kommer att ligga/slängas/skänkas vidare :p Ser framför mig att en del natos kommer att skickas runt, vilket jag själv inte skulle vara intresserad av, men skulle glädjeligen skickat till något som velat ha (ni fattar)!

(Sorry om jag är lite "Grinchig" :p )
 

Noami

Cartier
Är på! Behöver man pm:a? Gillar tanken med att man har någon form av "preferenslista" som skickas till tomten, så man får något "användbart" och inget som bara kommer att ligga/slängas/skänkas vidare :p Ser framför mig att en del natos kommer att skickas runt, vilket jag själv inte skulle vara intresserad av, men skulle glädjeligen skickat till något som velat ha (ni fattar)!

(Sorry om jag är lite "Grinchig" :p )

Jag startade främst denna tråd för att skapa utrymme för diskussion/planering inför ett eventuellt julklappsbye. Därför uppskattar jag att folk kommer med åsikter och förslag, precis som du gör. Tack!

Just nu har vi ingenting igång, lite väl tidigt med sådant nu, anser jag. Enligt mig är det bättre att fortsätta med just förslag och åsikter i denna tråd för att skapa oss en uppfattning om hur majoriteten av intressenterna vill ha det. Sedan startar vi en riktig tråd som även används för bilder på paketöppning. I november?

Och med fjolårets upplägg så slipper sammanhållande person leka postcentral.
Alla som ville vara med skickade sitt namn och adress till sammanhållande som drog lott om vem som skulle skicka till vem och så vips damp det ner ett namn och adress till personen som man skulle vara secret santa till in ens inbox.
Finns det någon som har en bättre idé? Jag ser denna som smidig och bra.
 
Topp