Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Jultomten har tydligen svängt förbi....

Diskussion i 'Diskussion' startad av Viggen, 17 december 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Viggen

Viggen Guest

Hemkommen från sjukhuset så ligger det en lapp hemma. Paket som skall hämtas på posten. Lika bra att hämta den direkt eftersom jag är uppe på benen.

Paketet är i form av en kvadrat som är relativt tungt. Hmm?

Vältejpat! Fick ta till sågen då knivbladet var för slött. Den tickade iaf inte!, så det är ingen brevbomb. ;)

Vad har vi här, en Tissot! Häftigt!!! :)

*lvete!!! Ddd...dd..det där är ingen Tissot!!! :eek:

Måste ta en närmare titt.

Och en tung metall-länk dessutom. Mitt hjärta dunkar i bröstet, händerna skakar. Det blir svårt att fotografera, vill titta närmare, prova och klämma. :oops:

Kanske för stor för min handled. Men i mina ögon så passar den perfekt. :D

Just det, Den har en vacker baksida dessutom. Spana in denna skönhet. :)

Kunde inte låta bli. Kände mig tvungen att två 2 snabba lume-shots. :cool:

Avslutar med ett militärt tema. :mrgreen:

Jag vill inte nämna jultomten vid namn. Utan han får gärna göra sig själv till känna här. Han har gjort en glad smålänning ännu gladare och mycket lyckligare. Jag är otroligt tacksam och ödmjuk att klockan hittade till mig, och att jag överhuvudtaget ansågs värdig. Ett stort och hjärtligt tack till dig!!! :D :D :D

Nu skall jag sitta resten av kvällen och stirra mig blind på denna juvel med en putsduk i ena handen. :lol:

Bifogade filer:

2. calzone

calzone Biskop

Tuff klocka härlig färg på urtavlan, Grattis den är du värd dock inte jag som är Jultomten :p

3. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Gratulerar! Alltid skönt med ny dinka.

Vet inte hur jag ska skriva detta utan att låta som en sur jävel, vilket jag inte vill, men detta är väl att beteckna som en tvättäkta kopia? Iom att namnet Marina Militare faktiskt ägs av Panerai. En av få regler som finns på K&S är dessutom att handel med dessa inte godtas.

4. Viggen

Viggen Guest

Ingen fara. Denna har inte köpts på KS. Jag har fått den som en gåva och jag kan uppskatta dess skönhet oavsett äkthet. :D

5. Viggen

Viggen Guest

Tackar ödmjukast! Alltid kul och trevligt med en ny klocka. :)

6. Rossi

Rossi Präst

Inte svårt att gissa avsändaren då det står på paketet :D.

7. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Richemont är titt som tätt på krigsstigen för varumärkesintrång. Marina Militaire varumärket ägs av denna företagsgrupp. Därav stänger vi tråden för att inte riskera en stämning.

Med vänlig hälsning

Propagandaministern

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
Mårtenssons ur Brookfield