• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jump Hour Retrograde Minute, själv är bäste dräng!!

rogart-63

Patek
Härlig tråd. Tänk vilken kunskap ni sitter inne med. Grymt kul att läsa. Hoppas ni fortsätter i samma banor. Vore kul om det en dag blev en serieproducerad klocka. Så underbart vacker verket blev i guld och röda juveler och blå skruvskallar.
 
Härlig tråd. Tänk vilken kunskap ni sitter inne med. Grymt kul att läsa. Hoppas ni fortsätter i samma banor. Vore kul om det en dag blev en serieproducerad klocka. Så underbart vacker verket blev i guld och röda juveler och blå skruvskallar.
Äsh då! Detta var väl inget! Haha nä men tack så mkt. Serieproducerat får väta tills efter skolan och när jag lyckats skaffa mig lite mer egna verktyg, typ svarvar och fräsar.
Men visst blev det snyggt!

Bra gjort! Nya projekt på G ?
Jo absolut!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grymt cool, är mäkta imponerad! Tack för bra bilder och pedagogisk beskrivning! Ser fram emot hur detta utvecklas och hoppas att ni fortsätter att dela med er av era framtida projekt.

Får jag någon kul give away från Arnold And Son eller Angelus på Baselmässan så har du förstatjing. :)
 
Grymt cool, är mäkta imponerad! Tack för bra bilder och pedagogisk beskrivning! Ser fram emot hur detta utvecklas och hoppas att ni fortsätter att dela med er av era framtida projekt.

Får jag någon kul give away från Arnold And Son eller Angelus på Baselmässan så har du förstatjing. :)
Tusen tack! Och det var mitt nöje att få dela med mig!
Tack det vore kul! Hade ju hoppats på att få åka ner till Basel själv, men det får bli ett annat år..
 

ScubaKing

Audemars
Helt fantastiskt och den bästa tråden på KS! Och vilken ödmjuk framtoning du har i ditt reportage. Ställer mig i kö på serie 2 (givetvis beroende på pris), men är klart intresserad :D Fan vad duktiga ni är!
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Blir ju tårögd mäkta imponerad och exsalterad på samma gång!!! Jag med många fler har lust att se vad framtiden bär med sig, tack för att ni delar! Lycka till vidare men ett redan så lyckat projekt.
 
Topp