Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Junghans Syncro-Vox

Diskussion i 'Vintage' startad av Viggen, 24 november 2012.

1. Viggen

Viggen Guest

Elektrisk bordsklocka från 70-talet, med alarm. Fullt fungerande, dock har den en del blessyrer. :)

Morsan köpte denna i Tyskland, och jag har tyvärr vaknat till dess hemska alarm, BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ! Som en ilsken humla! :lol:

Har inte så mycket mer info om denna modell, pga av att jag ännu inte har gjort någon research. Kul klenod iaf. :)

Bifogade filer:

2. Ariste

Ariste Biskop

Från:
    Västerort
    Fint skick, Junghans måste ha prånglat ut miljontals väckarklockor...tyska Ebay svämmar över av stilikoner och andra vaianter. Kul klenod, keep it close to your bed!

3. Viggen

Viggen Guest

Stämmer bra. Jag gjorde en sökning på google igår. Denna bordsklocka finns i alla möjliga färger och skick. Jag hade inte förväntat mig att den skulle vara sällsynt. Däremot tror jag att den var som foppatofflor, när den släpptes så skulle alla ha en. :D