• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Just pillat av plasten! Härlig fredag :-)

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Stort grattis till en riktigt fin klocka, och även till att man alltid småler när man läser dina inlägg RicVin.
Korka nu upp en rejäl Nikka, det är du värd.

Edit: hoppas det gick bra hos chefen, om inte... kan du få anställning hos mig omg, inte för att jag har en aning om vad du skulle göra, men det löser vi:)
 
Grattis, gillar den där i svart. När klockan släpptes var jag jäkligt tveksam till visarna, men när jag fick klämma på ett ex såg jag hur bra det funkar i verkligheten, gillar't!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Grattis!

The brother from another mother says hi;)(4sale)
image.jpg

Hade inte du en vit för ett tag sedan?
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Stort grattis till en riktigt fin klocka, och även till att man alltid småler när man läser dina inlägg RicVin.
Korka nu upp en rejäl Nikka, det är du värd.

Edit: hoppas det gick bra hos chefen, om inte... kan du få anställning hos mig omg, inte för att jag har en aning om vad du skulle göra, men det löser vi:)
Skönaste inlägget denna vecka!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis till en riktigt fin klocka, och även till att man alltid småler när man läser dina inlägg RicVin.
Korka nu upp en rejäl Nikka, det är du värd.

Edit: hoppas det gick bra hos chefen, om inte... kan du få anställning hos mig omg, inte för att jag har en aning om vad du skulle göra, men det löser vi:)

Tack du! Samtalet blev on hold pga hockey :) men jag kanske hör av mig senare. Jag kan göra det mesta, rasta bilar,rasta klockor mm...:) Ska faan ta en Nikka nu, klockan är ju över 14 och finnarna gjorde just mål!:-( Skål!
 
Topp